úterý 3. prosince 2013

The Perks of Being a Wallflower:

Kdo to zná už jistě ví, že tenhle článek se bude týkat filmu. V češtině se jmenuje Charlieho malá tajemství nebo Ten kdo stojí v koutě. Musím se přiznat, že jsem absolutně nepochopila, proč jednomu filmu přeloží dva různé názvy. Ale i tak stojí za shlédnutí. Já ho viděla v období, kdy jsem se teď válela domu několikrát a mám chuť si ho jít pustit ještě jednou. .-)


Tenhle film absolutně vyvrací myšlenku, že američani umí točit jen hloupé romantické komedie, kterou mám v sobě vrytou. Hraje tam Hermiona... teda Ema Watson, takže i fanoušci Harryho Pottera si přijdou na své, hehe.

Hlavním hrdinou je Charlie, který je právě tou "wallflower", což má být člověk, který není moc společenský, více pozoruje než se zapojuje. Charlie přijde na střední školu, najde si nové přátele a pomalu začínáme zjištovat čím vším si Charlie prošel a proč je jaký je. Nejlepší je ten moment, kdy si uvědomíte, že to asi není smutný příběh 


Žádné komentáře:

Okomentovat